Evenementen aanvragen?

Organiseert u een fuif, wielerkoers, festival, optreden, wandeling, speelstraat, tornooi, rally, stoet of een ander event dan dient u hiervoor een aanvraag tot toelating in te dienen tot het college van Burgemeester en Schepenen.

Werkwijze?

  1. U dient zich eenmalig te registeren als organisator. De account is tevens persoonsgebonden en hangt niet af van uw hoedanigheid binnen de organisatie(s) of instelling(en) waarvoor u werkt.
  2. U logt zich in met uw eigen e-mailadres en wachtwoord.
  3. U vult het digitale invulformulier correct en volledig in.
  4. Uw aanvraag komt automatisch bij één van onze evenementenportalen terecht.
  5. Via e-mail wordt u op de hoogte gehouden wie verantwoordelijk is voor uw aanvraag.
  6. Deze verantwoordelijke vraagt alle adviezen bij de verschillende instanties op (bv. politie, brandweer, stadswerken, …).
  7. Op basis van deze adviezen zal het College van Burgemeester en Schepenen een beslissing nemen.
  8. U wordt schriftelijk op de hoogte gebracht of uw event al dan niet kan plaatsvinden en wat de eventuele richtlijnen zijn.

Omwille van de klantvriendelijkheid en de vlotte afhandeling willen wij u vragen om uw aanvraag digitaal te registreren.
Dit kan op het volgend webadres: https://evenementen.lommel.be/

! U moet minstens 8 weken voor het plaatsvinden van uw activiteit uw aanvraag digitaal registreren. Gelieve deze termijn te respecteren.

Voor meer info, kunt u hier ook terecht.

Contactgegevens:

Hoofdverantwoordelijke: An Verspecht
Adres: Hertog Janplein 1, 3920 Lommel
Tel: +32 (0)11 399 738
E-mail: evenementen@lommel.be

Je vraag blijft onbeantwoord? Contacteer ons via het contactformulier of telefonisch via 011 399 899.