Wij verwachten U!

Sedert 1 mei 2021 wordt er in de politiezone BRT op afspraak gewerkt voor niet-dringende aangiftes en meldingen.  Zo bieden we iedereen een betere service aan en worden de wachttijden korter.   Op deze manier kan iedereen zelf een moment kiezen dat voor hem of haar het beste past.

Afspraak maken?

Voordelen voor jou:  

  • Je kiest zelf het moment dat voor jou het beste past.
  • Je kiest zelf in welk van onze drie onthaalpunten je wil geholpen worden.
  • Je wordt sneller geholpen en moet niet langer wachten aan het loket.
  • Per soort afspraak wordt er de nodige tijd voorzien zodat je in alle rust en kalmte je verhaal kan doen aan de inspecteur van dienst.
  • Je krijgt ook al meteen een overzicht van de documenten die je moet meebrengen om je aangifte te kunnen doen, zo ben je zeker dat je alles mee hebt wat je nodig hebt.
  • De inspecteur is reeds op de hoogte van het soort aangifte dat je komt doen en kan al de nodige voorbereidingen treffen.
  • De inspecteurs hebben meer tijd om op straat te komen en de nodige patrouilles uit te voeren.

 

Wat zijn de openingsuren vanaf 1 mei 2021?

Plaats

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Politiehuis Tremelo

8u-20u

8u-20u

8u-20u

8u-20u

8u-20u

8u-12u

Wijk Begijnendijk

8u-12u + 17u-20u

8u-12u

8u-12u

8u-12u

8u-12u

8u-12u

Wijk Rotselaar

8u-12u + 17u-20u

8u-12u

8u-12u

8u-12u

8u-12u

8u-12u

 

Hoe maak je een afspraak?

  • Via deze link kan je een afspraak boeken.
  • Je kan ook steeds telefonisch een afspraak maken indien het online niet lukt of indien je niet over een computer beschikt.  Dit kan op het nummer 016/53.11.23 en dan leggen de onthaalbediendes een afspraak voor u vast.
  • Je kiest het soort afspraak dat je wil maken en kan al kort wat uitleg geven, zo heeft de inspecteur al wat informatie over de inhoud van je klacht of melding.
  • Je kiest het moment dat voor jou het beste past, enkel de vrije momenten worden weergegeven.
  • Bekijk goed het overzicht van de documenten die je mee moet brengen, zo bespaar je jezelf een extra trip naar het politiekantoor.
  • Je afspraak is pas gemaakt indien je een bevestigingsmail hebt ontvangen.

Afspraakknop.

Indien je naar het politiekantoor komt zonder afspraak, zal de onthaalbediende je een afspraak geven en is het dus mogelijk dat je op een later tijdstip terug zal moeten komen, indien er niet direct een plaats vrij is.

Uiteraard blijven we ook nog steeds 24/7 bereikbaar voor dringende hulpverlening.  U kan dus nog steeds het nummer 101 bellen of ons bereiken op het nummer 016/53.11.23.  Ook via e-mail staan we tot uw beschikking, deze mailbox wordt op werkdagen behandeld tussen 8u en 16u30.

Goede afspraken maken goede vrienden!