Contact

Ken je de verantwoordelijke wijkinspecteur in je buurt? Hij of zij is je eerste contactpersoon bij de politie.

Om je zo goed mogelijk bij te staan zijn er buiten het hoofdkantoor in de Lijndraaiersstraat 5 wijkcommissariaten verspreid over het grondgebied van Oostende.

Op zoek naar een specifieke politiedienst en haar takenpakket? Op deze overzichtspagina vind je alle diensten van de politie Oostende en de contactgegevens.

Opgelet: Alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken van de Lokale Politie Oostende worden geregistreerd en opgenomen conform de Wet tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens van 13 februari 2001.

Een noodgeval? Raadpleeg het overzicht van Belgische noodnummers, hulpdiensten en andere nuttige telefoonnummers.

Op de site van het noodnummer 112 vind je meer informatie over wanneer en hoe je het noodnummer dient te contacteren.

Wist je dat Stad Oostende over een ombudsdienst beschikt? Daar kan je in tweede lijn terecht voor klachten nadat je de klachtenprocedure van de Lokale Politie doorlopen hebt.

Klik hieronder op het online klachtenformulier indien je een klacht wenst over te maken aan de Lokale Politie van Oostende.

Wil je online klacht indienen voor kleine misdrijven, je alarmsysteem aanmelden en politietoezicht aanvragen voor jouw woning tijdens je vakantie of afwezigheid ?
Ben je het slachtoffer van fraude, bedrog, misleiding en oplichting ?

Meer informatie nodig?
Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met de Politiezone Oostende via het contactformulier.
We helpen je graag tijdens de kantooruren.