Medewerkers gezocht: functieverantwoordelijke ICT en medewerker logistiek

Om onze politiezone te versterken, zijn we op zoek naar twee nieuwe medewerkers.

Vacatures logistiek-ICT

Functieverantwoordelijke ICT (niveau B)

Taakinhoud

  • Je voert het ICT-beleid uit en optimaliseert het;
  • Je bent verantwoordelijk voor het volledige technische beheer van de informatica-architectuur van de zone;
  • Je vervangt het diensthoofd ICT bij diens afwezigheid.

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in een ICT-richting;
  • Je bezit een rijbewijs B;
  • Je bent vertrouwd met de meest gangbare ICT-toepassingen;
  • Je hebt goede verbale en schriftelijke vaardigheden;
  • Je kan zowel autonoom als in teamverband werken binnen de beleidslijnen van het korps en de dienst;
  • Je kan binnen je eigen bevoegdheid tot beslissingen komen en daarvoor de verantwoordelijkheid dragen.

Aanbod

  • Contractuele betrekking met mogelijkheid tot statutarisering;
  • Een weddesimulatie kan opgevraagd worden;
  • Gratis hospitalisatieverzekering;
  • Maaltijdcheques;
  • Mogelijkheid tot bijkomende premies bij weekend-, nacht- of overuren;
  • Minimaal 32 verlofdagen per jaar;
  • 100 procent tegemoetkoming in de kostprijs van het openbaar vervoer;
  • Een dienstvoertuig dat ook voor persoonlijke reden gebruikt mag worden;
  • Opleidingskansen;
  • Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving met veel menselijke contacten;
  • Plaats van tewerkstelling: Vaartdijk 15 in Brecht.

Solliciteren doe je via www.jobpol.be tot en met 18.12.2022 (referentienummer G 5131 N 2235).

Voor meer info en een uitgebreide functie- en profielbeschrijving kan je terecht bij onze dienst HRM: 03 210 42 30 - pz.voorkempen.hrm@police.belgium.eu.

 

Medewerker logistiek (niveau C)

Taakinhoud

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle logistieke zaken;
  • Je verwerkt alle logistieke administratie overeenkomstig de geldende regelgeving;
  • Je staat de functieverantwoordelijke logistiek rechtstreeks bij in de uitvoering van het logistieke beleid en vervangt hem bij diens afwezigheid.

 Profiel

  • Je hebt een diploma van het secundair onderwijs;
  • Je bezit een rijbewijs B;
  • Je bent vertrouwd met de meest gangbare computertoepassingen;
  • Je hebt goede verbale en schriftelijke vaardigheden;
  • Je kan zowel autonoom als in teamverband werken binnen de beleidslijnen van het korps en de dienst.

Aanbod

  • Contractuele betrekking met mogelijkheid tot statutarisering;
  • Een weddesimulatie kan opgevraagd worden;
  • Gratis hospitalisatieverzekering;
  • Maaltijdcheques;
  • Minimaal 32 verlofdagen per jaar;
  • 100 procent tegemoetkoming in de kostprijs van het openbaar vervoer;
  • Opleidingskansen;
  • Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving met veel menselijke contacten;
  • Plaats van tewerkstelling: Vaartdijk 15 in Brecht.

Solliciteren doe je via www.jobpol.be tot en met 30.12.2022 (referentienummer G 6168 N 2215).

Voor meer info en een uitgebreide functie- en profielbeschrijving kan je terecht bij onze dienst HRM: 03 210 42 30 - pz.voorkempen.hrm@police.belgium.eu.