Administratieve duizendpoot gezocht!

Vacature voor een administratieve medewerker op de directie Informatiebeheer

vacature assistent

Hou je van afwisseling? Bezit je over een dosis enthousiasme? Zet je graag de puntjes op de i? Is administratie helemaal jouw ding en werk je nauwkeurig? Dan ben jij de collega die wij zoeken!

Het gewenste profiel voor deze job? Je bent een administratieve duizendpoot met een hoger secundair diploma, je kan goed overweg met Office 365 software, je werkt nauwkeurig en je bent leergierig.

Je taken? Je beheert en behandelt de informatie die binnen en buiten onze politiezone gaat, je ondersteunt de korpsbrede werking van de politiezone. Dit binnen een team van 6 medewerkers. 

Wat bieden we? Een contract van bepaalde duur met het oog op een vaste benoeming, een zeer afwisselende job, minimum 32 verlofdagen, gratis hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, aantrekkelijke werkplek met moderne middelen, mogelijkheid tot telewerk. Extraatjes? Sporten op het werk (fitnessruimte), teambuilding, fruit op het werk

Gedetailleerde info over deze vacature kan je terugvinden op de website van jobpol. Wens je nog meer info? Contacteer directeur Lien Vermeersch op 050/25.26.28 of via lien.vermeersch@police.belgium.eu

Inschrijven voor deze vacature kan tot 4 maart 2024. De eerste fase van de selectie zijn de generieke proeven in Brussel, de geslaagden gaan door naar het tweede deel van de selectie voor een beroepsproef en een selectiegesprek in de politiezone. Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor een mogelijke extra aanwerving in de nabije toekomst.