Hoe kan ik een afspraak maken?

Voor niet-dringende aangiftes en meldingen werken we met onthaal op afspraak. Dankzij deze nieuwe aanpak kunnen we een betere dienstverlening op maat aanbieden. 

Een afspraak maken via de website
Via deze link kan je snel een afspraak maken in één van onze commissariaten. 

Het maken van een afspraak gaat op volgende manier: 

  1. Maak een keuze voor een locatie (Lanaken of Maasmechelen)
  2. Kies een onderwerp uit de lijst. (Opgelet: 1 feit per afspraak! Meerdere aangiften? Dan maak je meerdere afspraken). Vind je het juiste onderwerp niet terug? Neem dan telefonisch contact op met één van onze medewerkers via 089 47 47 47 (bereikbaar van 08u tot 20u). Zij helpen je graag verder. 
  3. Je krijgt een overzicht van de vrije tijdstippen in de agenda. Kies het tijdstip dat voor jou past. Enkel de beschikbare momenten worden getoond. Zie je een bepaalde datum of uur niet meer staan, dan is dit moment volzet of is het commissariaat gesloten.
  4. Vul je persoonlijke gegevens in (Naam, voornaam, geboortedatum, telefoonnummer).
  5. Geef bij ‘Reden contact’ een korte omschrijving van waarom je een afspraak maakt en wat je is overkomen. Zo kunnen onze medewerkers zich voorbereiden op jouw bezoek.
  6.  Indien je ook nog eens je e-mailadres ingeeft zal je een bevestiging en een herinnering via mail ontvangen.
  7. Door te klikken op ‘Afspraak boeken’ wordt je afspraak bevestigd. In deze bevestiging staat ook welke documenten je allemaal dient mee te nemen op je afspraak. 

 

Telefonisch een afspraak maken
Lukt het niet via de website of heb je bijkomende vragen? Je kan ook een afspraak maken via de telefoon. Op het nummer 089 47 47 47 helpen onze medewerkers je graag verder! 

Je vraag blijft onbeantwoord? Contacteer ons via het contactformulier of telefonisch via 089 47 47 47.