Gezocht! Gespecialiseerd vakman dienst Logistiek & Financiën

Wij zoeken een gespecialiseerd vakman om onze dienst Logistiek & Financiën te versterken. Solliciteren kan via de website van Jobpol tot en met 7 juli 2020. Meer info kunnen jullie terugvinden op deze pagina.

Wij werven aan

Functiebeschrijving

  • Verantwoordelijk voor de organisatie, coördinatie, planning, vooruitgang en uitvoering van technisch uitvoerende en controlerende taken:
    • Controleren en verdelen geleverde bestellingen;
    • Beheer magazijn;
    • Kleine sanitaire herstellingen;
    • Kleine herstellingen in en aan de commissariaten;
    • Kleine elektriciteitswerken;
    • Voertuigen: carwash, binnenbrengen en ophalen voor onderhoud/herstellingen/keuring;
  • Leveren van logistieke ondersteuning bij vergaderingen, opleidingen en manifestaties binnen het korps;
  • Bieden van administratieve ondersteuning inzake het logistiek beheer
  • Technisch advies geven en oplossingen voorstellen aan het diensthoofd Logistiek & Financiën
  • Obstakels identificeren van een methode en alternatieven voorstellen
  • Technische kennis up-to-date houden om de gepaste oplossing voor te stellen voor de technische problemen die worden voorgelegd
  • Uitvoeren van de bovenvermelde opdrachten en taken op een autonome wijze, onder leiding van het diensthoofd Logistiek & Financiën en de hiërarchisch hoger geplaatsten;
  • Bereid zijn te werken in een vast dienstrooster/uurschema dat wordt opgesteld in overeenstemming met de ter zake geldende wettelijke normen.

Gewenst profiel

De gewenste kwaliteiten waarover de kandidaten bij voorkeur dienen te beschikken zijn de volgende:

  • Eerlijkheid - integriteit;
  • Gedreven en besluitvaardig;
  • Ruim gevoel en zin voor orde en verantwoordelijkheid, methode, stiptheid en respect voor termijnen;
  • Klantgericht en tactvol;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Assertief en plichtbewust;
  • Zeer discreet en loyaal;
  • Flexibel zijn qua uitoefening van de taken en werkregeling;
  • Collegiaal;
  • Goede administratieve vaardigheden;
  • Behoorlijke kennis van Microsoft-Office toepassingen;
  • Zelfstandig kunnen werken.

Selectiemodaliteiten in de eenheid - dringende externe werving

Interview met de kandidaten door de Korpschef.

Ons aanbod

  • Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
  • 100% tegemoetkoming van de werkgever in de kostprijs van het openbaar vervoer en voor 100% voor het treinvervoer
  • De kans verdere opleidingen te volgen
  • Minimum 32 verlofdagen per jaar
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal C1A (minimum €24361.37 op de huidige indexeringscoëfficiënt)
  • Gratis gebruik van Fitnesszaal in Deinze
  • Elke dinsdag & donderdag soep (winter) of een gezond tussendoortje (zomer)
  • Mogelijkheid tot aansluiten bij de Vriendenkring

Meer info?

Wens je meer info inzake bovenstaande functie dan kan je ADV Florence Cools contacteren via mail of telefonisch via het nummer 09 244 24 91.

Solliciteer snel via deze link!