Gezocht! Startbaner project verkeersveiligheid

Het gemeentebestuur van Zulte werft voltijds een startbaner aan voor het project verkeersveiligheid (contract bepaalde duur - 1 jaar).

Takenpakket

  • Algemene bijstand verlenen aan de dienst Verkeer van de politiezone Deinze‑Zulte‑Lievegem
  • Omschrijving taken:
    • Bijstand fietscontroles in de scholen
    • Preventieve fietsgraveringsacties
    • Beheer SDR-teller, snelheidsborden, snelheidskar en tekstkar (programmeren, planning bijhouden, registratie in bestand, …)
    • Bijstand en deelname aan verkeersevenementen
    • Met dienstvoertuigen naar de carwash en keuring gaan
    • Inventarissen dienst Verkeer opvolgen

Voorwaarden

  • NIET in het bezit zijn van een diploma secundair onderwijs
  • Laaggeschoold zijn
  • JONGER zijn dan 26 jaar
  • Niet meer leerplichtig zijn
  • In het bezit zijn van alle politieke en burgerrechten
  • Medisch geschikt zijn
  • In het bezit zijn van een rijbewijs B
  • Van onberispelijk gedrag zijn (er zal een screening worden uitgevoerd)
  • Indiensttreding zo spoedig mogelijk (ten laatste op 1 oktober 2019)

Contact

  • Inlichtingen bij adviseur Véronique Balcaen, diensthoofd Personeel van de Politiezone Deinze-Zulte-Lievegem – tel.: 09 381 41 97
  • Sollicitatiedossier schriftelijk aan haar te richten (via post of mail):
  • Het sollicitatiedossier bevat het volgende:
    • CV (met foto)
    • Kopie identiteitskaart (voor- en achterkant)
    • Recent uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud)

Periode van inschrijving

  • Solliciteren kan tot uiterlijk 16 september 2019