Onthaal
Streven naar korte wacht- en doorlooptijden én kwaliteit: met deze twee doelstellingen in het achterhoofd ontvangen we onze bezoekers. Vriendelijkheid en professioneel werken is ons motto. En dit alles in een veilige context.
Onze interne- en externe partners nemen trouwens een deel van je vragen voor hun rekening. Daarom staan we garant voor een gerichte doorverwijzing, zodat je meteen bij de juiste dienst belandt. Voor bewijzen van goed gedrag en zeden of de aanvraag van een rijbewijs, kan je bijvoorbeeld niet bij ons terecht, maar wel in jouw gemeentehuis.
Kan je niet naar het loket komen, maar heb je wel een vraag? Bel ons dan. Onze medewerkers verbinden je dan door met de persoon die het best op jouw vraag kan antwoorden. En uiteraard kan je eender welke vraag ook per mail stellen. Voor het neerleggen van een klacht of om een aangifte te laten noteren, moet je wel persoonlijk naar ons commissariaat komen.
De openingsuren van ons commissariaat, onze uren van telefonische bereikbaarheid en al onze contactcoördinaten kan je hier terugvinden.